En aquesta secció hi trobareu material audiovisual referent a l’escriptor Manuel de Pedrolo. Diversos documentals i reportatges sobre l’obra literària i el context de la creació pedroliana , així com una interessant entrevista a l’autor, l’única concedida a una Televisió, el 1983, en el programa “Vosté Pregunta” de TVE-Catalunya, dirigit per un joveníssim Joaquim Mª Puyal.

A mesura de les nostres possibilitats, anirem introduint més material audiovisual, així com fragments de vídeo d’activitats actuals de la Fundació o que siguin d’un interès cultural general. Si tens a la teva disposició algún vídeo, fotografies, etc en que aparegui Manuel de Pedrolo o relatiu a la seva obra.O bé d’activitats culturals (exposicions, conferències,  presentacions, etc )  posa’t en contacte amb la Fundació (fundacio@fundaciopedrolo.cat) i ja parlariem de com ens en pots fer arribar una còpia. Per descomptat, en destacariem l’autoria. Ajuda’ns a fer més enriquidora la secció i la pàgina en la que dignifiquem la  figura i obra literària d’aquest escriptor català universal.

Manuel de Pedrolo al programa Vostè Pregunta

Manuel de Pedrolo entrevistat per Joaquim Mª Puyal l'any 1983 al programa "Vostè pregunta" del circuit català de TVE.