18-10-2006

Conveni de col·laboració amb la Universitat de Lleida

Al marge d’activitats culturals, la nostra Fundació va signar amb la Universitat de Lleida, el passat mes de juny, un conveni marc de col·laboració entre ambdúes entitats. Aquest conveni permetrà desevolupar en el futur diverses activitats acadèmiques i culturals. Però el més destacable es que podrem posar les bases per a l'inventari i la catalogació de la bibloteca i arxiu –uns 11.000 volums- encara no classificats que es troben a l’antiga casa familiar dels Pedrolo, a Tàrrega. Aquesta catalogació ajudarà a posteriors estudis i aprofundiment en l’obra pedroliana i vida de l’autor. Una aposta per a la preservació del nostre patrimoni literari contemporani que era molt necessari de dur-lo a terme.