08-09-2013

La Fundació a la Mostra d'Entitats dels Països Catalans per l'Onze de Setembre

La Fundació Manuel de Pedrolo estarà present  durant tota la Jornada de la Diada Nacional, 11 de setembre, a la XIIena Mostra d'Entitats dels Països Catalans, que organitza Gent de la Terra. Una jornada per gaudir-la sí, però per damunt de tot  un jorn de reivindicació i lluita en defensa de la nostra identitat i independència nacionals, en permanent alerta a les agressions que rebem del nacionalisme autoritari, excloent i assimilador de l'imperi espanyol. Una ocasió per apropar-se a la nostra paradeta i  potser trobar aquell llibre de Pedrolo que cerquem o informar-se sobre la Fundació. També hi trobareu altres tipus de material. En definitiva, una opció a favor de la nostra literatura nacional i d' un escriptor imprescindible de les nostres lletres, compromés i fidel amb la llibertat i la terra.Estarem tot el dia al passeig Lluís Companys, Arc de Triomf de Barcelona.I com no, a les 17:14 estarem amb la Via Catalana al ramal creat expressament que unirà la Ciutadella fins  l'estatua de Rafael  Casanova.Feu de l'Onze d'una jornada al carrer amb la reivindicació i la lluita! Per la independència, mobilitzem-nos!buyanessaysonline