Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /usr/home/fundaciopedrolo.cat/web/fotografia/include/debugger.inc.php on line 134 Deprecated: Function ereg() is deprecated in /usr/home/fundaciopedrolo.cat/web/fotografia/include/debugger.inc.php on line 131 - Temps obert/Balanç fins la matinada per Pere Aurich

Home > INTERPRETANT PEDROLO > Temps obert
Click to view full size image
Balanç fins la matinada per Pere Aurich
Se sent acovardit. On han arribat les coses. Déu meu! Com és possible que s’hagi deixat dominar així? És cert que mai no ha estat un home massa enèrgic, que mai no li ha estat fàcil d’imposar-se; però, tanmateix, arribar en aquest extrem... Què ha passat, què li ha passat? Perquè les coses no es presenten així, tot d’una. Deu haver-hi un motiu. Bé, un motiu... No vol dir això. Vol dir que hi ha d’haver hagut un començament, quelcom que un dia li semblà sense importància i que en realitat és l’origen de tot. Un moment en el qual començà a mostrar-se dèbil, a cedir.