Deixa el teu comentari:

* Camps requerits

28-12-2006

És indispensable recordar els nostres escriptors i pensadors. Malauradament la cultura catalana, la notra, no la valorem prou, per això iniciatives com aquesta web i la fundació són necessàries i honra a qui les fa. Salut i i independència.

Sílvia (Tarragona)
14-12-2006

Enhorabona i endavant! PD: Per cert, aquesta Blanca del Sur està ben mal informada, la pobra.

Blanca (El Sur)
09-12-2006

Sólo se puede colonizar un pueblo extranjero. Cataluña está en las raíces de España, lo mismo que España está en las raíces de cataluña.
El "invento" de una Cataluña oprimida por "extranjeros españolistas" es de ayer o como mucho de anteayer.
Como decía el gran Cambó en 1893:

"En su conjunto, el catalanismo era una cosa mísera cuando, en la primavera de 1893, inicié en el mi actuación (...) Organizamos excursiones por los pueblos del Penedés y del Vallés, donde había algún catalanista aislado (...) no creo que hiciéramos grandes conquistas: los payeses que nos escuchaban no llegaban a tomarnos en serio (...) Aquél era un tiempo en el que el catalanismo tenía todo el carácter de una secta religiosa. Puede decirse que todos los catalanistas se conocían entre sí."

UN SALUDO

Mercè Ibarz (Barcelona)
07-12-2006

Llarga vida a l'obra de Pedrolo, gràcies per obrir la Fundació.

Jordi (Balaguer)
03-12-2006

Endavant per rescatar un dels intel·lectuals més necessaris avui dia. Estic descobrint la novel·la de Pedrolo i m'enganxo cada cop més. A veure si som capaços que s'editin mñes obres d'aquest autor del Poble. Divendres no vaig poder anar a la presentació a la Universitat que anunciàreu, però el meu suport TOTAL.
Visca la Terra !!*!!

David Figueres (Barcelona)
01-12-2006

Endavant amb la vostra meritòria tasca!

Francesc (BCN)
30-11-2006

No us vull posar presses... però ja tinc ganes de poder consultar l'apartat de l'obra pedroliana, encara em falten un munt d'obres per llegir i així sabré per on començar ;)
FELICITATS, heu fet molt bona feina!

1 2 3 »|