17-04-2009

CATALUÑA-ESPANYA la pel·lícula que no ens podem perdre

Aquest Sant Jordi s'estrena a tot Catalunya la pel·lícula “CATALUÑA-ESPANYA”. Diridida per Isona Passola, guió de Joan Dolç i Isona Passola i produïda per MASSA D'OR PRODUCCIONS, S.L. i TVCCATALUÑA-ESPANYA la pel·lícula que explica l’origen de l’embolic. ‘CATALUÑA-ESPANYA’ és ‘ La pelota vasca’ catalana, i encara més explosiva.Link a www.catalunyaespanyalapeli.cat per saber-ne més.Rubert de Ventós, Boadella, Germà Bel, Tremosa, Colomines, Aznar, Lluís Cabrera, Alfonso Guerra, Rodríguez de Miñón, López-Tena i 50 més hi diuen la seva!Als cinemes de Barcelona, Girona, Tarragona, Lleida, Sabadell, Manresa, Vic, Mataró, Granollers i Olot a partir del proper 23 d’abril. Necessitem que tothom vagi a veure-la al cinema ( a Barcelona al Comèdia, la resta consulteu cartelleres! ) el 24, 25 ó 26 d’abril, perquè si no s'omple el cinema, les multinacionals americanes la faran saltar de la cartellera. Sobretot el cap de setmana després de Sant Jordi!